V12

 
Idag kom jag in i vecka v12, vi har varit till barnmorskan och tagit blodprov och massa annat. Ska på ultraljud i mitten av maj, så spännande undra om det är en pojk eller flicka!? :) 
Jag mår fortfarande illa och är mycket trött, orkar nästan ingenting, men ändå så känner jag att de har blivit lite bättre när man järmför med hur det var från början av graviditeten. Övrigt så jobbar jag ganska mycket och kommer att jobba hela sommaren.
Förresten så ska Henning börja plugga i Västerås och han börjar redan nästa månad, och troligtvis hela sommaren också. Det jag bekymrar mig över är om jag kommer att klara av att jobba under hög graviditeten och passa Olivia utan Henning :( (kanske ska flytta in hos mamma de månaderna han är borta? haha). men utbildningen är bara ett år, och halva året ska han ha praktik, så vi hoppas att han kan praktisera på hemma plan. 
jag har tänkt att blogga lite regelbundet länge nu, men nu ska jag försöka förbättra mig på det ;). 
Nu blir de middag (stekt lax med klyftpotais och majspure). :)
kram kram 

Kommentera här: