Bilder från 2014

Ja då börjar det en ny vecka igen och på onsdag börjar skolan också. Förhoppningsvis så är det den sista terminen som jag går på UC. Jag har inte vilat ut riktigt på det här jullovet tycker jag, har jobbat varenda dag och kunde inte hitta på någonting med min familj. När Henning jobbar då går jag i skolan och nu när Henning är ledig så jobbar jag men men i slutet av den här månaden ska vi kanske åka och hälsa på min syster som bor i Stockholm över helgen tänkte vi. 
 
Förresten 2014 har varit ett toppen år för mig, det året jag gifte mig med underbara man, det året tog jag mitt körkort, det året började jag med träningen, det året gjorde jag klart 2/3 delar av usk utbildningen mm. 
2015 vill jag göra så många saker, först och främst göra klart min utbildning som jag håller på med nu sen söka vidare till ssk utbildning. medan jag söker till utbildningen kommer jag att jobba. Troligtvis kommer hela familjen att åka till Burma i slutet av 2015, och sist men inte minst ska jag komma i min drömfrom det här året. Men you never know planer kan se helt annorlunda ut om vi skaffar EN BEBIS :D. 
 
Här är det några bilderna från 2014 
 
 
Idag är det 6 månader som gift med min älskade man <3 
 
Nu ska jag i väg och jobbar. puss och kram <3<3 
 

Kommentera här: